fredag, december 04, 2009

Winnerbäck





Det blev inte så många bra bilder från i onsdags när vi var i Västerås och såg Lars Winnerbäck. Kameran är inte tillräckligt bra i mörker helt enkelt, sen satt vi en bit ifrån scenen också. Men hur som helst så var han lite bra som jag minns honom när jag såg han sist i Borgholm. Han spelar utan tvkekan bästa musiken, alla kategorier. Jag älskar honom!
Dagen i Västerås var jättemysig! Olle visade mig runt var han bodde när han gick på gymnasiet. Vi gick i en massa butiker i stan och shoppade lite, sen blev det trerätters middag på Jensens!
Igår var vi i Linköping och kollade på Magnus Betnér, skitkul! Vi får höras senare om det för nu ska jag göra mig i ordning så ska vi ta spånkan in till stan. Ikväll blir det julfest med jobbet!

Inga kommentarer: