torsdag, juni 11, 2009

Ett himmla liv!


Idag tar Norrköping studenten och det märks, de har åkt runt i minst 5 timmar nu och firat. Man blir ju nästan lite avis på dem även om jag redan gjort allt det där som de gör idag. Det var nästan att jag fick lite rysningar och tårar i ögonen när jag satt i bilkön bland alla glada studenter. När jag tog studenten förde vi inte så mycket liv tycker jag, berodde på att det var 30 grader varmt och stekande sol. Jag var helt slut när jag stod på det där flaket. Det har redan gått 2 år sen dess och i morgon är det syrrans tur. Egentligen har inte studenterna något att vara glada över för de kommer ut till arbetslösheten, men det kan ju vara skönt att slippa skolan för ett tag.
I eftermiddag har jag varit på lite ärenden, både roliga och tråkiga. Jag fyndade ett jättesnyggt linne på Lindex rea och ett par handdukar på Hemtex. Nu ska jag fixa med middagen. I morgon bär det av till Virserum.