tisdag, juni 09, 2009

Tisdag

Olle är ute och cyklar men Fredrik och jag går och piffar runt lite här hemma och väntar på att Mio ska ringa. Det känns som jag är ledig redan nu eftersom jag bara jobbar 19.10-22.10 den här veckan, känns ganska onödigt att ta sig till jobbet för 3 ynka timmar, men det är inte mycket att göra åt det.
Något som jag funderat på det senaste är ifall kvalitén på Gina Tricots kläder blivit sämre? Jag har haft tre plagg den senaste månaden som det blivit hål i, bland annat min skjorta som jag har på mig för första gången idag. Tror faktiskt jag ska vara lite gnällig och ta med mig plaggen med hål till butiken. Det kan ju inte vara fel på tvättmaskinen för den är ju helt ny, och skjortan har jag inte tvättat än. Dåligt tycker jag! Man får vad man betalar för men det ska ju hålla att användas ett par gånger! Ska ta och vika in lite tvätt nu och hänga upp ny.

Inga kommentarer: