torsdag, juni 18, 2009

Trött!

Fy, nu börjar jag bli trött. I morgon får det blir sovmorgon för idag ställde vi klockan.
Jag är trött på mig själv också, på att jag velar så mycket när det gäller mitt hår! Efter semestern så tar jag EV och bokar en tid för färgning. Börjar med massa ljusbruna slingor, sen får det blir fler och fler om jag trivs i det. Allra mest skulle jag vilja ha rött hår, det är så snyggt när man håller ordning på det. Men det är svårt att bli ljus igen om man skulle vilja det. Jag vill egentligten ha en hårfärg syns, men jag börjar försiktigt. Men egentligen vore en stor förändring det bästa, jag har varit blond hela livet förutom under högstadiet då jag hade svart och mörkbrunt hår. Haha, gud så trött jag blir på mig många gånger. Det är bara hår och jag spekulerar kring det som det vore den största förändingen i mitt liv. Jag är inte klok, nu får jag skärpa mig....God natt!

Olle tycker att den röda färgen är snyggast, vågar jag?

2 kommentarer:

Johanna P. sa...

Hej Elin! Hoppas allt är bra med dig =) Måste bara skriva att när jag färgade mitt hår rött så fick jag höra att det va jättesvårt att få tillbaka det blonda. Men det krävdes bara EN blek/slingning för att det skulle bli blont igen.

Kom igen nu ELIN!! Kramar Johanna P.

Elin sa...

Hej Johanna.P ;-) Ja jag minns att du blev blond ganska snabbt efteråt. Var det toning eller färg som användes? Haha, vi får väl se hur det bli! :)