söndag, juni 28, 2009

Vad ska vi skylla på?


Det är lite dålig uppdatering här på bloggen just nu, men jag har ju faktiskt semester. Bilderna på pappas kamera var i rå-format så jag kommer inte kunna visa dem förrän vi kommit hem igen. Har massor av bilder på mobilen, men det är likadant där att vi får ta det senare. Nu är det bara en vecka kvar av semestern och det känns hemskt, jag borde tagit fyra veckor. Attans! Hoppas sommaren där nere blir kvar ett tag till, jag behöver sol och värme. Det har börjat trilla in höstkläder på H&Ms hemsida, läskigt värre!

Tunikan ovan är jag sugen att lägga en beställning på. Funkar lika bra på hösten tillsammans med slitna jeans och skinnjacka. Mycket snyggt. Jag har redan klänningar så det räcker (22 st kanske inte räknas som jättemånga, vad vet jag?) men som sagt tillsammans med en kofta och byxor på vintern funkar de lika bra.
Nåväl, boleron är ju gudomlig! Jag älskar spets! Det är så mycket man vill ha...

Inga kommentarer: