måndag, juni 22, 2009

I morgon åker vi


I morgon åker vi mot Kiruna, mamma och pappa kommer och hämtar upp oss i morgonbitti. Hoppas man kan sova något inatt bara, jag är ganska duktig på att ha resfeber. Deessutom är jag inte frisk än, så himla trist. Idag måste jag gå ut iaf, ska göra några ärenden på stan och ikväll ska vi till Linköping och lämna China och Boston. Herregud vad jag kommer sakna dem! Har varit med dem varje dag sen de flyttade till oss, inte en dag har gått utan att jag fått kela och mysa med dem. Vet inte hur jag ska klara mig utan mina bebisar, 1,5 vecka utan dem är länge. Men jag vet att de kommer ha det bra hos kattvakten (Mias mamma) och Mia kommer gå till dem två gånger om dagen för att titta till dem en extra gång. Hönsmamma som jag är kommer de vara mycket oro ändå om hur de har det. Tänk om de glömmer mig? Det viktigaste är att inga dörrar eller fönster är öppna. Och efter en tragisk och orättvisa olycka som inträffade igår så tänker man till en extra gång hur viktiga ens fybenta älsklingar är! =(

Vila i frid Prince <3

Inga kommentarer: