måndag, december 22, 2008

Dan före dan före dopparedan!



Idag försov jag mig! Kan inte minnas att jag gjort det någongång så det måste varit väldigt längesen (?). Vaknade 07.25, skulle gått upp kl 06.00, förstår inte vad som hände? Men snabb som jag var satt jag i bilen 07.35 för att hämta min kära vän Lina för inte kunde vi bli sena inte. :)
Min älskling har blivit jättesjuk uppe i Kiruna, lunginflamation och hög feber. Så himla tråkigt nu till jul och allt, tycker så synd om honom som ska sitta på flyg och tåg i morgon när han åker hem.
Nu är det inte långt till julafton iaf, undra om det kommer någon tomte till småland?
Boston längtar jättemycket till julafton tror jag, hans första jul. Har inte köpte någon julklapp till honom eftersom det är tomt på kontot, men när lönen kommit ska han få en elementsäng som han kan gosa i. Det är inte många luckor kvar i min chokladkalander nu. Ska strax åka till mediamarkt med Lina och Björn. Sen blir det att re upp lite här hemma så allt är tipp topp innan vi åker i övermorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsvejs! Du jag tänkte bara fråga om det är okej att vi kommer till er på nyår? Ska ni partaja eller? Jag vill gärna träffa er, det händer inte för ofta direkt. Men vi får höras av inom de närmaste dagarna och bestämma något i sådana fall. God Jul på er sålänge!