tisdag, december 23, 2008

Oväntat men roligt!

I förra veckan såg det ut som att jag och Olle skulle bli ensamma på nyårsafton, nu kommer vi helt plötsligt att vara 12 personer. Jätteroligt! Olle, jag, Lina, Alex, Malin, Mikael, Fredrik, Sanna, Malena och hennes pojkvän, sen en annan tjej och kille som jag inte heller vet namnen på. Kommer bli ett trevligt gott nytt år kan jag tänka mig! Nu ska jag snart till jobbet, har inte försovit mig idag.
I eftermiddag ska jag och Lina till stan och handla sistaminuten-klapparna och ikväll kommer min sjukling Olle hem från Kiruna.
I morgon åker vi hem till småland för att fira jul! Undra vad Tomten kommer med? Hohoho....

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh jävlans vad många vi blir! Får Mikael och jag sova hos er då eller ska vi fixa annat? Mikael åker hem till O-hamn över jul och jag till Virserum, det ska bli lite skönt :)