tisdag, december 30, 2008

Förlåt!


Ibland underskattar jag saker och ting, den här gången gäller det Takida. Jag älskar Handlake village för den påminner lite om Virserum. Kan inte sluta lyssna på den, även om jag tyckte att den var skittråkig första gången jag hörde den. :)
Idag har jag jobbat, haft utbildning och suttit på telefon. Efter jobbet åt vi på McDonalds, El maco chicken! Sen tankade vi och tvättade bilen. Bensinen kostar bara 9.25 nu, billigt det.
I sommar vill jag gå på Hultsfredsfestivalen, och sen Kirunafestivalen...men det går väl inte riktigt att jämföra. I morgon är det nyårsafton, det innebär att jag inte ska jobba förrän nästa år (på fredag). Nu ska jag göra i ordning lite här hemma så det ser fint ut tills i morgon. (städar som vanligt). Hej på er! (Visst är Chicago söt?)

Inga kommentarer: