torsdag, december 11, 2008

Satisfied


Idag har jag fått något gjort trotts att jag klev upp kl 11, det känns skönt. Nu kokar potatisen för fullt, det vankas lunch i form av potatis, köttbillar, gräddsås och lingon, mums! Ibland är det gott med riktig svensk mat! Hade varit ännu bättre om jag hade hemmagjorde köttbullar men det har jag inte haft orken att göra så jag får nöja mig med mamma scans. Kanske inte helt fel det heller? ...Jag måste verkligen rensa upp lite i garderoben för det är för trångt där inne, och ändå har jag aldrig något att ta på mig. Jag förstår inte?!

Köpte en ny tunika på Vila i söndag och jag måste ha en i varje färg, skulle kunna bo i dem. Helt perfekt och underbart skön. Hoppas att dem finns kvar nästa vecka! Finns inget skönare än tunika och stickade strumpbyxor/tights.
Den här veckan har gått fort än så länge, i morgon är det redan fredag. Det är helt perfekt att ha arbetspass på 6 tim...
Hemma i Virserum är det massor av snö och här är det ingenting, så himla grått, trist och tråkigt!

Ha de fint!
//Elin

1 kommentar:

Sofia sa...

Vi har åxå snö.. Och vi är bara 7 mil ifrån eller nått! :D Såå mysigt..