onsdag, december 03, 2008

Prov i morgon

I morgon är det prov på "sms" på jobbet, är ganska nervös. Vore himla trist att inte klara det. Idag på medlyssningen gick det väldigt bra faktiskt, poletten har börjat rammla ner och man känner sig allt mer redo.
Har käkat thaimat nu till middag på något ställe i ingelsta(+d?) med Olle och Fredrik, det var gott. I morgon ska ju jag och Olle till Bacchus och äta julbord, mums!
På fredag ska vi till Palace (Olle, Fredrik, Sanna och Jag). Om någon mer vill följa med är det okej. =)
Nu ska jag plugga till provet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till på provet gumman. Du kommer klara det galant. Jag och Fuffe funderade på att dra till Bacchus och käka plankan där. Ni har ju varit där; var den godkänd? lyckospark!

Anonym sa...

De är jätte gott där:)

Dom jobbade faktiskt i Söderköping från början fast då i en matbutik och sen ibland sålde dom thaimat.. Och de är sååå gott:)
äter tyvärr inte där ofta alls.. tror jag ätit där 1-2 ggr sen dom öppnade där.. och dom har haft öppet ganska länge...
men gott är de:)