fredag, december 26, 2008

Jul Jul Jul

Nu är julen snart slut och den blev inte riktigt som jag tänkt mig eftersom Olle varit väldigt sjuk, tyvärr. Vi åkte iaf till Virserum på julafton, Olle låg och sov hela vägen. Sen fick han ligga ensam nere hos farmor och farfar på julafton medans vi var hos mormor och morfar. Nu har det iaf blivit bättre med honom, jag har blivit sämre och sjuk. Det har ändå varit en bra jul och jag tackar alla och för allt. Blev många fina paket! Lakan, parfym, marimekko neccesär, kakfat från koziol, kokböcker, gjutjärnsgryta, presentkort, smycken, godis i massor. Det blev en hel del och lite av varje. Det jag är mest glad över är att Olle gillade tröjan han fick av mig, hehe. Nu ska vi ta det lugnt i helgen, kanske gå en sväng på rean om jag orkar. God fortsättning på er!

Inga kommentarer: