onsdag, december 17, 2008

Känns lyxigt

Idag när jag kom hem från jobbet så trodde jag först att Boston vattenfontän fått fnatt. Den har nämligen börjat låta till och från den sista tiden. Men när jag kom in i lägenheten och stängde dörren så hörde jag att det inte kunde vara den för det lät jättehögt!
Sprang in i badrummet och där var det allt annat än torrt och lät jättemycket. En slang till tvättmaskinen hade hoppat ur och det rann ut massa vatten. Ringde Olle i panik och fick av vattnet med en tång. Usch vad jobbigt, nu måste jag tvätta nere i källaren och det tar sån tid för det finns bara en tvättmaskin.


I eftermiddag har jag iaf varit och fixat mina naglar, dem blev jättefina! Men gud vad det gjorde ont att härda gelen. Det var längesen jag upplevde sån smärta. Som tur är gick det över fort och man fick ju jättefina naglar, helt lagom långa också och känns som mina egn.a
Känns lite lyxigt eftersom det var första gången också.
Så, tack så himla himla mycket för min julklapp älskling!!

Var på stan efteråt också, blev en sväng på systemet och födelsedagspresenter till mamma. Nu ska jag göra varma mackor. =)

Inga kommentarer: