lördag, december 20, 2008

Seg


Idag är jag seg, ska ta en dusch, städa lite här hemma och komma i ordning. Kommer kunna leva ett tag på gårdagen för den var verkligen lyckad, trodde inte det skulle bli så roligt! Lina lockade till mitt hår med korkskruvar, blev jättefint! Först teaterbaren med jobbet och sen gick vi och många andra av dem till Palace, dansade, bänkade oss på vip-hörnan, det var blod svett och tårar. Nästan iaf, Lina började blöda från sin nyopererade hals, men efter lite sjukvårdssamtal och is ordnade det upp sig. :)
Har lite bilder från gårdagen på mobilen men jag orkar inte lägga in dem på datorn just nu.
Jag är så sugen på McDonalds eller nått, men får nöja mig med mackor och stekt potatis till middag, inte helt fel det heller kanske. Nu har nog farmor och farfar kommit fram till Egypten, så himla orättvist. Jag vill också slippa det är gråa och trista decembervädret.
Trevlig lördag på er! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yes, jag tror att jag såg dig. Men jag är lite småblyg! Händer i jul?

Anonym sa...

Jag vet inte, vi kollade på Palace men vill du hitta på nått med oss? :)