tisdag, december 09, 2008

Trött gräddost


Nyss hemkommen från jobbet, har tagit mig lite fiberbröd med gräddost. Gräddost är så gott, men så onyttigt. Olle har åkt iväg och jobbat nu, väntar på att det ska gå en timme så jag kan prata med honom för han höll på att växla nu (nödvändigt att veta). Jag hade världens skönaste "moment" på länge innan jobbet idag, låg och halvsov 30 min på soffan. Det är nog första gången i mitt liv jag kunnat ta mig en powernap. Jag har aldrig ron att kunna lägga mig och vila mitt på dagen eftersom det finns saker att göra hela tiden. Men det var riktigt skönt. Nu har jag desto mer att göra pga av att jag vilade, attans...
Fy jag har bara shift+F4 och alt+F1 och massa andra kommandon i huvudet nu efter jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom till din blogg av en ren slump, läste lite och såg att du funderar på att bli frisör.. jag undrar bara om du vet nån bra frisör i norrköping som gör hårförlängning? har verkligen ingen koll på 'bra' frisörer i norrköping, fast att jag är uppväxt utanför staden :)
trött på clip-ons...