söndag, januari 25, 2009

Ben and Jerrys


Nu har jag varit och fikat med Lina, blev en varm cibatta smörgås med mozarella, parmaskinka, tomat och sallad, mumsig var det efter som jag inte ätit nått på hela dagen.

Innan jag gick hem var jag inne en sväng på hemköp, köpte den där omtalade Ben and jerry glassen som alla pratar om, och Mickaela verkar galen i. Hade velat ha den med choklad och brownies men den fanns inte så det blev en half baked.
Det som imponerade var att den var så fylld. Smaken var god och krämig. Jag förstår inte dem som får i sig en hel sån glass. Den glassen har ingen luft i sig nästan så den är väldigt kompakt och mäktig. Den var jättegod, om man vill ha ett billigare alternativ och en minst lika god glass rekomenderar jag carte dor chocolate fever.
Nästa gång ska jag nog testa den med hallon eller cheescake. Glass är gott!!
Jag köpte hårfärg med förresten, så på tisdag eftermiddag blir det färgning här hemma! Ibland kan jag förvåna ;)
Nu ska jag gå och lägga mig för jag har så sjukt ont i ryggen och i revbenen!
I morgon kommer Olle hem!!

Inga kommentarer: