söndag, januari 25, 2009

Söndag







Här är det jag köpte igår, funderar forfarande på vilka jeans jag ska behålla. Vad tycker ni? Bakom de lite mörkare utan revor är det vit spets bakom hålen, ganska sött. Det lutar åt de mörkare just nu.
Jag har fått Abba-feber sen jag kollade på Abba filmen, har lyssnat igenom Abba Gold flera gånger nu. Har alltid gillat Abba, man har ju mimat en hel del till dem som liten.
Iofs så mimade jag hela tiden till allt, med Malin förstås, och en del med Martina också i mamma och pappas vardagsrum. Malin och jag plågade klassen på roliga timmen med våra uppträdande, och på klassfester. Gud så pinsamt, haha....
Jag kommer aldrig glömma när jag mimade till Viktoria Silvstedt, phu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att de ljusare var snyggast. Fast de mörka är kanske mer annorlunda och coola. Hmmm...nu fick jag beslutsångest...

Anonym sa...

Tycker de jeansen du har tills tövlarna var riktigt fina på dig :) Kram Ida