söndag, januari 18, 2009

Benjamin Buttons otroliga liv


Var helt otrolig! :)
Wow vilken bra film, den bästa jag sett på länge. Har inte gråtit så till en film sen Titanic kom, denna var nog snäppet bättre till och med.


Idag ska vi en sväng på stan, jag ska försöka få dem där Siri jeansen på Gina Tricot att passa mig, men förmodligen kommer det väl inte gå ändå för mina ben är för smala och mina höfter är för breda. Anntingen får jag gå upp i vikt så låren blir större, eller får jag kapa av lite av höfterna.
Är så less på att man aldrig ska kunna hitta perfekta jeans! Men strl 26" kommer förmodligen passa för 27" var för stort. Nåväl, ska ut till Ingelsta en sväng och köpa mat till plutten också.
Jag måste ta tag i min träning igen alltså, betalar nästan 400:- i mån för ett gymkort som inte används, dessutom behöver jag träna upp mig för att bli pigg och stark.

Inga kommentarer: