fredag, januari 23, 2009

Huvudvärk dag fyra

Jag har nästan börjat vänja mig. När jag vaknar på morgonen känner jag inte av det, men så fort jag börjar röra på huvudet då är den där igen. Huvudvärken!
Fjärde dagen i rad nu, och jag börjar bli en aning orolig efter att hört Lisa (på jobbet) historia vars kompis avled efter en tid med huvudvärk då de hittade en hjärntumör.
Alternativet är att det kan vara en hjärnblödning eller något fel på pulsådrorna i hjärnan. (hjälp)
Nu har jag i alla fall googlat lite på "huvudvärk i flera dagar", jag hoppas att diagnosen spänningshuvudvärk är det jag har. Frågan är då om jag vågar äta fler värktabletter nu då det inte är bra att äta för många dygn per dag. Tog iaf två ipren när jag vaknade för att orka med att duscha, diska och laga mat innan jobbet.
Det jag skulle behöva är massage för då kan det komma att släppa, kanske blir att åka till Olle i Nässjö över dagen då trots allt i morgon.

Peace!

3 kommentarer:

Anonym sa...

2 ipren ger inte mer effekt än 1 ipren.. =) så vet du...

Anonym sa...

Gör ett graviditetstest. Jag hade konstant huvudvärk i 13 dagar. Läkaren sa spänningshuvudvärk men så var jag med barn.

Elin sa...

Tack för tipsen, två värktabletter kör jag alltid med. =)