lördag, januari 10, 2009

Gud så skönt!


Nu har jag grundstädat hela lägenhet, är helt slut. Jag städar så intensivt att jag nästan blir svettig, bra motion om inte annat. Nu är det skinande rent här hemma och det luktar gott av skurmedlet med vaniljdoft. Det är en skön känsla när man har allt nystädat och vet att det är rent.

Resten av dagen är helt oplanerad så den blir nog väldigt lugn, ska bara gå omkring här hemma och slappa.

Jag vill ha en symaskin så jag kan sy gardiner, kuddfodral, kläder till Boston och kunna sy om lite kläder. Det är så mysigt att sy och avslappnande, ska köpa mig en så fort jag sparat lite.
Ska först tatuera mig och göra en annan hemlis månaden som kommer. (du behöver inte vara orolig mamma) Ha en mysig lördag!
Någon som vill följa med på en dags utflykt till Stockholm?

Inga kommentarer: