tisdag, januari 06, 2009

Diamonds



Grattis pappa på födelsedagen!
Igår hade vi teknikprov på jobbet igen och det klarade jag. Nu är utbildningen klar när det gäller prov, så himla skönt. Två veckors trainee sen drar det igång.
Idag är jag ledig, sov fram till kl 11.00, helt otroligt. Händer nog inget speciellt, ska ut och åka lite i stan. I morgon ska jag till Sussies och fylla på gelé på naglarn, är så himla nöjd med dem. Känns som jag blivit beroende av dem nu, synd att det kostar 400kr i månaden att underhålla dem bara.
Igår kom min chanel-klocka hem som är en julklapp av Olle. Den var snygg, armbandet är i keramik så det är lite fränt. <3
Igår när jag kom hem så hade Olle lagat Pud moo phrik-thai. Wokad fläskfilé med paprika, purjolök, chili, fiskolja, chiliolja och risnudlar. Det var jättegott!
Nu ska jag ta en dusch!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Jag skulle säga att dom är ganska normala i storlekarna faktiskt. Det är så jag uppfattar dem iaf : ) Har själv 25-26 på jeans : ) Och de har jag även på D-brand.