lördag, januari 24, 2009

Tröttis


Nu har jag gått några timmar på stan och det var jobbigt faktiskt. Man var varm och flåsig. Fanns så mycket fint i de flesta butiker att mitt huvud blev helt snurrigt. Köpte två jeans från never denim kollektionen på Bik Bok. Kunde inte bestämma vilka jag gillade bäst och eftersom det var de sista i min strl tog jag båda, då kan man prova här hemma i lugn och ro och sedan lämna tillbaka de ena (hehe). Kändes extra lyxigt när jeansen blev inslagna i cellofan och jeansväskan man fick till. Den var inte så vacker men lite coolare än en vanlig påse. :) Hittade också ett naturvitt linne i spets på vilas rea 99:- och ett par lårhöga stövlar på skopunktens rea för 199:-. Är ritkigt nöjd med stövlarna, vi gillar att fynda. Jeansen var ju dock lite dyrare så man känner av ångesten nu. Nåväl, kan visa bilder i morgon...
Förresten var jeansjackan från Gina jättefin, orkade bara inte stå i kön.


På alla hjärtans dag ska Olle och jag åka till Sthlm, gå i affärer (dvs salt, zara, topshop och tajmahal) sen ska vi äta på Jensens. Bokade tågbilljetter igår, kommer bli nice. Bara man har lite pengar kvar att spendera tills dess.
Går och funderar på mitt hår med och blir inte riktig redig.
Tror jag ska köpa en ljus askig färg och lägga i håret, var dock dyrt på kicks så jag blev lite snål. :-P

Inga kommentarer: