tisdag, januari 27, 2009

Elin says...


Idag är jag hemma från jobbet och sjukskriven, inget kul alls. Gillar inte att vara borta från jobbet, förlorar man pengar idag också eftersom det är en karensdag.
Finns inte mycket att göra åt läget mer än att hoppas på att det blir bättre. På morgonen är det lugnt med framåt eftermiddagen och kvällen börjar smärtan tillta. Det är inte blindtarmen iaf för jag har mest ont på vänster sida.


Hoppas på att den är t-shirten snart kommer in i lager så man kan lägga en beställning, så himla snygg och korallfärgad. Har hört att dem finns på Salt i Sthlm, så man kanske kan vänta tills vi åker. Olle är och kolla på cykel med Fredrik nu igen, blir galen på det där.
Han skulle ta med sig pizza hem, gottigott!
Ska se om jag orkar färga håret idag, lär ju inte vara så skönt att börja ner huvudet i badkaret..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Och tack för kommentaren i min blogg! :) Är supernöjd. Stället jag tatuerade mej på heter Creapy mask, och ligger i Vetlanda. Min sambo känner honom, så fick lite rabatt. Betalade 1000 för den på benet, och den tog ca 2 timmar .. :) Vart sitter din älva nånstans? Blommor är verkligen såå himla fint! :) Kram.

Anonym sa...

vart hittar men de tröjorna?