onsdag, januari 07, 2009

Det finns så mycket fult


Monki måste vara en otroligt överskattad butik.
Var inne en sväng innan och hoppades på att det blivit bättre, men dem har verkligen samlat världens fulaste kläder i den där butiken. Förstår inte grejjen med Monki när allt är så fult! Har visserligen köpt en kjol och en topp där men det är de absolut enda jag hittat där som varit snyggt.

Sen förstår jag inte det där med chinos på tjejer, har haft ganska roligt år det de senaste året. Det ser ut som man han en blöja eller nått på sig för det ser bara fel ut. Det finns säkert någon stackare som passar i dessa påsbyxor. Jag testade ett par idag och dem där byxorna sänkte mitt självförtroende med 50%, visste inte om man skulle skratta eller gråta, det såg inte klokt ut.
Var bara tvungen att berätta lte för er om Monki och chinos, det är ju tur att det finns så mycket annat som är snyggare i alla fall.

Har gjort mina naglar nu igen iaf, pratade med Sussie om frisörskolan i Linköping och jag är såå sugen. Ge mig 180 000kr bums nu! Hon tyckte att jag skulle färga mitt hår kolabrunt, men jag vet inte om jag vågar, jag är världens fegaste. Vissa dagar hatar jag mitt hår (oftast iofs) och andra dagar är det fint. Ibland skulle jag behöva någon som fattade beslut åt mig när jag ska vara så här velig...jag är knas, vågar inte ens klippa mig. Tror detta beror på att håret är så viktigt och att jag inte litar på någon annan.

1 kommentar:

Prince sa...

Jag har köpt två toppar på Monki, men inget mer... för de har INGET mer som är SNYGGT där. Mikael och jag tror jämt att det har kommit in nya snygga kläder där.. men inte. så jag håller med :O
Och jag tycker absolut att du ska färga håret kolabrunt :D du kommer passa hur bra som helst i det :) tycker du ska testa iaf. Man måste ju prova sig fram i livet ;P du kanske aldrig mer vill ha blont hår efter det :) vem vet! :P /Pöss