söndag, januari 11, 2009

Söndagen som gått


Idag har jag varit på stan en sväng, hittade ingenting. Det finns för mycket reavaror i butikerna än så länge, dock har det börjat komma in mer och mer av vårkollektionen på h&m. På sisters testade jag iofs ett par jättesnygga jeans från replay med väldigt utställda ben. Känns inte främmande med utställda byxor nu när stuprören varit med så pass länge, men otroligt nog gillade jag dem ändå. Jag gillar hippielooken och ny är bootcut och flared påväg tillbaks igen.
En annan sak som jag alltid gillat är slitna jeans, tack gode gud för att dem är tillbaka och snart i min garderob!

Annars var det ingenting att ha. Efter stan åkte jag och Lina till McDonalds och åt, El maco chicken är inte helt fel. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, nästa vecka jobbar jag 8.00-14.30, jobbigt att gå upp tidigt men skönt att inte komma hem så sent. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Joo, jag är väl lika chockad som du är. :) (nej jag försöker undvika det.. Frida säger att hon halshugger mej om jag börjar med det.)