söndag, januari 04, 2009

Kall söndag


Idag har temperaturen legat på -10 grader, luften känns fräsch och kylig, mysigt med snö! Boston har äntligen fått en elementsäng och jag hittade äntligen en väska som dög. Min favoritväska tappade handtaget tyvärr, så det fick bli en ny. Riktigt nöjd, den är mörk, mörkgrå. Hittade den dessutom på rea! Från 1100kr till 400, ett riktigt klipp. Förhoppningsvis håller den också.
Nu ligger mina pojkar och vilar så skönt. I morgon är det dags för jobb igen, är ledig på tisdag så det känns lyxigt. Sen får vi se vad som händer i helgen för Olle åker och jobbar på torsdag eftermiddag.
Jag vill att dem ska slänga ut att reakläder i butikerna nu och ta in vårkläderna, längtar massor! Har redan hittat lite gobitar ur H&M katalogen och lite från Nelly. Det är alltid roligast att beställa kläder för då är det mer genomtänk. Nu ska jag kika på Miami Ink, sen blir det middag. Potatis, gräddsås, köttbullar och lingon. Igår gjorde jag grekiska biffar, mums.

Inga kommentarer: