söndag, februari 01, 2009

Aptv


Nu sitter jag och käkar frukost och kollar på Aptv men Zillah och Totte. Han är så söt Totte, man skrattar i endel åt honom. Det är de bästa barnprogrammet jag sett på flera år. =)
I natt var jag arg och irriterad.
Våra nyinflyttade grannar under oss hade fest och spelade högt hela kvällen, jag lyckas somna men efter någon timme vaknar jag och Olle av Prodigys Fire startar, och volymen var verkligen hur hög som helst!! Jag blev så förbnnad så jag gick och ringde störningsjouren, så nu får grannarna en varning (som bott här i några dagar) plus att dem får betala 500kr. =)
Funderar på om man ska leta reda på en "speeway-tuta" och överraska dem genom brevinkastet, dem mår säkert jättebra så här dags en söndag.

Jag hoppas att det inte upprepar sig för jag orkar inte med sånna där grannar en gång till, dessutom är de i 30-åråldern, då festar man inte hemma med hög musik till tre på natten.
Nu ska jag strax åka till jobbet....

Äntligen är januari över, årets segaste månad!

Inga kommentarer: