onsdag, februari 25, 2009

Har jag fel?


Jag sitter här nu och letar efter namnet på Lacostes nya parfym, men jag hittar det inte! Jag fick lukta på den när vi var i Stockholm för två helger sedan och jag är säker på att det var en ny doft, har jag fel? Någon som vet vad den heter?
Sen har jag huvudvärk också, det var varit en tuff dag på jobbet. Många jobbiga kunder, man blir så trött på människor ibland.
Vi har badat Boston nu så han är ren och fin. Kommer väl inte hålla i sig så länge.
Ikväll ska vi bara ta det lugnt och det ska bli skönt!
Sen är det löning idag också, nästan så man måste ta en titt på kontot innan räkningarna blivit betalda...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lacoste Love of pink heter den. Luktar supergott ju!

/LisaL

Elin sa...

Tack!! Tänkte önska mig den i present. :-)