torsdag, februari 05, 2009

Måste-ha-begär


Det är bloggar som gör mig fattig, det är dem som ger mig ideér!
Jag har kanske 10-15 bloggar jag läser varje dag, vissa är lika varandra, andra är olika.
När någon av bloggarna varit och shoppat eller visar tips på nyinkomna plagg i butikerna blir jag som galen ibland, jag får ett måste-ha-bergär, för att jag är rädd för att det ska ta slut.
Jag undrar om folk handlar mer kläder nu eller om butikerna tar in färre exemplar av varje plagg, för det är ofta som det är slut. Det jag ska/vill/måste köpa nu är ett par till jeanslegging. Jag älskar mina svarta stentvättade, sjukt sköna! Så ett par blå får det blir också, med eller utan fickor. Sen har jag 25% rabatt på valfri vara på H&Ms internetshop så det känns som att man måste utnyttja det. Är väldigt sugen på ett kort beige kavaj. Men jag får inte handla nu för jag kommer säkert hitta en massa nästa lördag i Sthlm. Kavajen kanske man ska slå till på ändå...
Nu måste jag sätta fart, som vanligt. Börjar kl 15.00 idag och ska köpa kattmat, mat till jobbet och laga mat innan jobbet...sov för länge helt enkelt.


Inga kommentarer: