torsdag, februari 05, 2009

Fullt upp

Det har ringt sjukt mycket kunder idag på jobbet, jag har tagit närmare 100 samtal på 6 tim, var inte en lugnt stund, igår tog jag ca 30 samtal så det vart en stor skillnad.
Är helt slut nu men har fått överskottsenergi.
När jag kom hem från jobbet fick jag näsblod, sen satte jag igång med att tvätta, vika tvätt, rensa i kylskåp, skafferi, lådor och en massa tråkiga saker. Lika skönt att få det gjort.
Ska ta tag i disken snrat tänkte jag, lika bra det.
I morgon är jag ledig och det ska bli såå skönt!
Ska åka och köpa mat till Boston, färga håret, städa, tvätta och äta något gott.
På lördag är det Melodifestivalen, jag älskar schlager, det är de bästa som händer under hela året! Ska till Lina också på tjejfest, sen blir det nog Palace ev, men innan dess ska jag klippa mig och ta en titt på stan. På söndag blir det lugnt, ev rensning i skåp och garderober, jepp jag har att göra hela helgen. Sen är jag dålig på att sitta i soffan och jäsa när jag är ensam hemma.
Nu är det dags att hänga upp tvätten, God natt!

Inga kommentarer: