söndag, februari 08, 2009

Snälla Snälla

Bild från igår kväll, Emelie saknar då hon fotar. Hoppas det var ok att jag "snodde" kortet från madde. Theo gör ju hela bilden. :)

Men snälla, Caroline af Ugglas. Hon håller samma låga klass som Alex Schulman. hur kunde människan med nattlinna och gummistövlar gå vidare, hon är vidrig.
Hur kunde Inte Marie gå vidare? Hon och Alcazar var bäst!
Och alla röstningar som skulle göras innan resultatet kom fram, varför?
Jag är besviken på Melodifestivalen än så länge, jag som brukar älskar den. Jag hoppas verkligen att det blir bättre än så här.

Igår vart vi iaf på Palace, efter att vi käkat tacos och det hemma hos Lina. Idag ska jag städa lite här hemma, skulle behöva byta strl på en av tröjorna jag köpte igår med.
Till middag blir det het och kryddig kycklingwok men risnudlar, gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Leopard-toppen va kanonfin!

Elin sa...

Tack för det!