söndag, februari 08, 2009

Söndag kväll

Nu börjar söndagen lida mot sitt slut och det vill jag inte. Söndagar är avslappnande och man känner aldrig några måsten. I morgon är det dags att komma tillbaka till verkligheten och jobba, nästa vecka är det inga roliga tider, 12.45-19.30.
Tänkte att jag ska krypa ner under filten sen vid kl 21 och kolla på The break-up som går på tv 3. Blir nog chilichips och julmust till det, inte helt fel.

Har varit duktig idag och gjort hårinpackning, nu ska jag göra det varje vecka. Det är ett måste om det ska bli ännu längre och förbli fräscht.
Snart dags att köpa nytt shampo och balsam också, har tröttnat på Bed head nu, har haft det de senaste 2 åren så man har lessnat på doften.

Ska nog testa Loreal Absolut repair serien nu istället, har hört att den ska vara riktigt bra till skadat och torrt hår, köpte leave in serum från serien igår.
Något som jag däremot inte tänker byta ut är Matrix sleek värmeskyddande spray, det är jättebra! Det bästa är att det används i torrt hår innan man plattar eller lockar det, jag fönar sällan håret, sen plattar jag det när det är torrt. de flesta värmeskyddande produkter ska ju appliceras i fuktigt hår annars.

Hårsprayet från Matrix är också det bästa jag testat! Det passar blondiner eftersom det inte ger mörka fläckar på håret som vissa spray kan göra.
Sen Matrix silvershampo, går inte klaga på det heller. Loreal har också ett silvershampo, vet dock inte hur bra det är, de har även en serie för blont hår.
Fick ni lite hårtips där med, inte illa.
Nu ska jag diska, usch så tråkigt. När vi köper lägenhet ska vi absolut ha diskmaskin!

Inga kommentarer: