onsdag, februari 18, 2009

Orolig

Midnattssol i Kiruna <3

Man känner sig inte säker längre, kommer vara orolig varje dag nu. Känns som man inte kan ta något för givet längre utan ta en dag i taget och vara tacksam över det man har. Jag ska fortsätta göra mitt bästa sen får vi bara se och hoppas på att det håller!
Vill att det ska bli den 19 maj så snabbt som möjligt, då kommer jag känna mig lite säkrare och kunna pusta ut något. Jag ska anstränga mig till det yttersta och ligga på topp varje dag, inga dåliga dagar ska stoppa mig. Dåliga dagar kan inte finnas längre, det är att riskera för mycket!


Funderar på att börja be till Gud till och med...

Men som Olle säger, händer det så händer det man kan inte göra mycket åt saken.
Om det händer vill jag iaf känna att jag gjort mitt bästa!
Det vara allt jag ville säga ikväll till er, ha de bra! :)

Inga kommentarer: