lördag, februari 21, 2009

Filmkväll



I eftermiddags var vi på Mediamarkt, köpte Patrik 1,5 som vi kollat på nu, den var bra.
Såg melodifestivalen med förstås, tycker det blir allt sämre. Är inte imponerad, inget kan slå fjolårets underhållning.
Nu snöar det för fullt här i Norrköping och det tillhör inte det vanliga. Snön kommer säkerligen inte stanna länge på marken. Börjar bli lite trött nu så vi ska nog bege oss mot sängen. I morgon åker Olle till Örebro över dagen och jobbar, själv ska jag ta det väldigt lugnt.
Nästa vecka jobbar jag bara mån-tors, det känns lyxigt. På fredag ska vi till Mia och hälsa på bebis-China, sen kanske jag ska möta upp en kille där för att få min gamla mobil såld. Att jag inte tänkt på det innan att man kan sälja?
Visst är Mia och Klara på svt himla roliga?! :)

Inga kommentarer: