fredag, februari 06, 2009

Update fredag

Idag har jag varit iväg till Ingelsta och handlat nytt foder till Boston, hoppas verkligen att hans mage blir bättre nu. Konstigt att han inte tål fodret som är utformat till sphynxar.
Boston har fått en bad idag, så nu är han ren och fin min lille fis.
Köpte en nagelfil också, så jag ska ta och fila bort mina lösnaglar senare tänkte jag, har inte råd med att fixa dem på salong just nu och eftersom jag pillat bort tre st så är det lika att ta bort resten. Kommer sakna dem lite, men det börjar bli allt mer besvärligt at ha dem för de har blivit så långa!
Är väldigt imponrade av dem, de sitter som sten. Så gelénaglar rekomenderar jag! Tyvärr är det lite dyrt, ca 600:- för ett nytt set, sen betalar jag 350:- var tredje vecka för underhållning av dem.

Har precis ätit middag, mos av king edward potatis, beasås med vitlök och kycklingfilé kryddade med timjan. Det var riktigt gott, jag ska kalla den rätten för "Elins snåla kycklingplanka".
Nej jag gjorde inte moset sjäkv för jag gillar bara pulvermos, dock tog jag det "lyxigaste" man kunde hitta.
Nu ska jag färga håret, är lite orolig övet hur färgen kommer att bli.
Kan ju bli lite pinsamt om det blir helt tokigt eftersom jag ska till frisören i morgon.
Jag är nervös över att klippa mig....

Inga kommentarer: