lördag, februari 28, 2009

Outfits


Vit blus (favorit!) Gina Tricot, 299:-
Never Denim jeans från Bikbok 699:-
Topp från H&M 98:-
Jeansväst från Gina Tricot 249:-


Topp och blommigtunika från Gina Tricot 149:-/249:-
Jeansleggings från Vila 239:-


Klänning från Gina Tricot 199:-

Klänningen funderar jag på att lämna tillbaka, Olle valde den men den känns för mycket "riverdance", vet inte riktigt när jag ska använda den.
Men jag älskar den vita blusen, kommer nog bo i den framöver!
Den småblommiga tunikan känns lite Lilla huset på prärien, med min skinnjacka till blir det perfekt.
Nu sitter jag och pratar med min kusin som är på Europa turné med bandet, hon är i värmen i Spanien nu. Hade inte varit helt fel det!
Snart ska vi in till stan en sväng, äta blandsallad på Pause!
Ikväll ska vi ut och äta på Texas long horn med Malena och Marcus och efter det blir det bio, Män som hatar kvinnor.

Och det är ett underbaaart väder!!!

Inga kommentarer: