onsdag, februari 04, 2009

Onsdag it is

Stefan (Olles pappa) och Boston ligger och sover


Idag är det onsdag, 6.e dagen till att jobba, bara en dag kvar sen är jag ledig i tre dagar, skönt! Jag segar för mycket när jag jobbar eftermiddag, just nu sitter jag occh äter frukost, kl är redan 11! Sen ska man duscha, åka och handla, laga mat och äta. No time, big problem.

Idag är det tre veckor kvar til lön, känns som en evighet.
Just nu längtar jag efter nästa lördag för då ska ju vi åka till Stockholm, Jensens lockar väldigt mycket just nu. En god och saftig biff som är lite rå i mitten, dock är nog jensens favoritsås bäst av allt.

Boston sover som en bebis, han ligger bredvid mig på nätterna, med sitt lilla huvud på min arm. Sen har han täcke på sig så bara huvudet och hans små tassar sticker ut. Min lilla bebis!
Han smackar till och med som ett litet barn. Boston påminner mig lite om Benjamin Button när han föddes gammal, helt ryynkig och naken. :)

Här blir inget vettigt skrivet, nu ska jag få i mig maten och sen ta en dusch.

Inga kommentarer: