tisdag, februari 24, 2009

Längtar efter värmen!



Idag kom klänningen hem från Rare Fashion.
(Jepp jag beställde den i helgen när tillfälle gavs!)
Den var svinsnygg och helt underbar i materialet, den var så välsydd.

Tyvärr var den för stor så jag måste returnera den för en storlek mindre. Det är jobbigt att returnera saker och ting. Det som däremot var jättebra var att det är inbyggda skenor i klänningen vilket gör att till och med jag kan klara mig utan behå.
Fick hem lite nya trosor också, behövs ju alltid, och Olle fick kalsonger.

Jag måste även gratulera vår kronprinsessa som vågade ta steget idag och förlova sig med sin Daniel efter 7 år. Nu väntar vi på ett pampigt bröllop och massor av prinsess- och prinsbebisar!
Jag åt även en semla idag på jobbet, inte för jag är så förtjust i dem.
Men det är ju som man säger, gratis är gott!
Självklart pillade jag bort mandelmassan.
Nu ska jag duscha!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååå vad snyggt!!!!

Elin sa...

Tack!!;)

Anonym sa...

Den klänningen är så snygg! Kollat på den massa gånger :)
Kram Hanna

victoria sa...

Hejsan! Vilken storlek beställde du först? Jag har själv beställt en i s/m som kommer här i dagarna och har i vanliga fall 34. Är orolig att den inte passar.. Men läste att rare fashion är små i storlekarna.