tisdag, februari 03, 2009

Vart ska jag gå?


Jag tänkte att jag skulle beställa klipptid nu, med förhoppningar på att jag kan klippa mig på fredag eller lördag. Vet bara inte var jag ska gå? Det är ju aldrig lätt att veta vilken frisör som förstår sig på en bäst. Jag blir nästan alltid missnöjd när jag klipper mig och därför har jag tappat förtroendet för frisörer mer och mer. Jag klippte mig på en salong i Uddevalla och blev riktigt nöjd, tyvärr blir det lite långt att åka dit.
Jag vet inte ens hur jag ska klippa mig, vet bara att jag måste! Det är 1 år sen jag klippte mig sist, helt sinnessjukt dåligt av mig. Det är svårt när man inte känner till frisörerna så bra här.
Hur vet man att en frisör är bra?
--------------------------------------------------

Nu har jag beställt tid på Zalong Nivå på Drottninggatan, kl 12.00 på lördag blir det klippt.
Mamma klippte sig där när vi flyttat hit och det blev jättebra, så jag litar på dem. Egentligen skulle jag vilja färga håret också, men det får vi ta när ekonomin tillåter. Ska ju tatuera mig om 13 dagar, och den kostar lite...

Inga kommentarer: