söndag, februari 22, 2009

I-landsproblem


Jag har tänkt att jag ska köpa mig en ny laptop, kan bara inte bestämma mig för om jag ska ha en Acer asipre one eller en Packard bell dot, kollade på dem igår på Mediamarkt. Tycker nog Packard bellen ser lite snyggare ut, invändigt är det precis samma dator som Acers. Om det blir Acer väljer jag nog en vit, kanske en rosa.
Tåls att tänka på...kanske kommer fler minilaptops.

Jag kollar alltid på nyhetsmorgon och på söndagar är det alltid Tilde som är programledare, var är hon nu? Hängde inte med från början, men nu är det någon tråkig stel kvinna som leder programmet idag.
Här snöar det fortfarande, har kommit ett par cm så det är nog säkrast att hålla sig inne idag. Det är så kul att dem "varnade" på NT att det skulle bli flera cm snö. Det är tråkigt här på kusten att det blir betydligt mindre snö och vinter, det blir mest regn.

Inga kommentarer: