tisdag, oktober 06, 2009

En tråkig uppdatering?

Hej på er!
Nu ligger jag i soffan med katterna och myser. På tvn rullar Dödlig FångstDiscovery. Olle ska snart åka och handla lite eftersom jag är sjuk.
Jag ligger här och tänker på hur mycket jag längtar efter att börja plugga, vill att det ska bli den 13 januari nu! Det ska bli så roligt att syssla med något om dagarna som man verkligen vill och är intresserad av, det bästa är att jag kommer få arbeta med det sen. Tänk att få betalt för något man gillar att göra så mycket, kan ju inte bli bättre. Spännande att träffa lite nytt folk också med samma intressen. Tror jag kommer trivas kanon under utbildningstiden och även efter med mitt yrkesval. Känns nästan overkligt ännu att jag ska blir frisör!
Nu ska jag inte tråka ut er mer, utan fortsätta att vila.

Inga kommentarer: