fredag, oktober 16, 2009

Dagens Elin


Här kommer Pippi långstrump...naaananaa....
Jag känner mig lite som Pippi idag med mitt röda hår och knästrumpor. Men Pippi är ju söt så vad gör det? Tråkigt väder är det idag också, usch. Nu har jag iaf jobbat klart för dagen vilken känns skönt. Sitter och tvingar i mig lite wok ifrån Spicy hot, är inte så hungrig men om jag inte äter nu så kommer jag bli det sen. Oavsett iofs. För ja...nää..det var inget, nu ska jag inte krångla till det. :)
Snart ska jag iväg till Emelie som sagt för att färga lite hår och kolla på Idol ikväll. Det blir trevligt att slippa sitta ensam hemma. Iofs har jag ypperligt sällskap av mina två bebisar. Mjau. Nä lite Kissie varning på det va?
Nu ska jag inte prata strunt längre för det är det enda jag gör märker jag, är sådär lite fredags-flummig....

Inga kommentarer: