tisdag, oktober 13, 2009

Take a look in my new closet


Högst upp i lådorna har jag strumpbyxor, skärp & sånt, och kläder jag inte använder så ofta. Sen kommer alla jeans och byxor som ni ser. Däremellan en låda med toppar, sen lite hängande vardagskläder.

Här har vi mina finaste klänningar. I lådorna ligger underkläder, shorts, kjolar, tights och längst ner stickade tröjor. Högst upp har jag lite väskor och mystofflor.

Jag är jättenöjd med garderoben, den sväljer verkligen massor av kläder och det finns mycket plats kvar. Nu måste jag bara sätta in resten av mina vita galjar så alla är vita, mycket viktigt.

3 kommentarer:

EmeieCatrine sa...

Men Olle får inte plats med några kläder där inne va? Haha, det är ju helt proppfullt :D

Beauty By Beata sa...

Snyggt o prydligt!
Oj, då håller jag verkligen alla tummar jag har för dig. Stor kram

EmelieCatrine sa...

Ja, jag tänkte faktiskt att du hade dom! Skitfina :)
Mm, västen var sååå fin, jäkla skit alltså!

I veckan, jadu.. Har ingenting planerat som vanligt (förutom Idol på fredag) själv då? Vad ska du göra? :)

PussKram!