lördag, oktober 31, 2009

Igår idag i morgon

Hej på er alla som antagligen ligger och sover!
Jag ska strax åka till jobbet, varför känns det som att jag alltid jobbar? Visserligen var jag ledig i fyra dagar förra veckan, men ändå. :)

Igår kväll var jag hos Emelie och kollade på Idol och åt godis men massa tjejer. Det var trevligt! Tyvärr tycker jag att Idol inte var särskilt bra igår, tråkigt tema och tråkiga låtar, fast ändå inte. Låtarna är väl bra i sig, men inte i Idol. Reza och Tove var nog bäst igår...Hoppas det blir ett roligare tema nästa vecka. Jag vill ju se dem sjunga svenska låtar! Jag älskar svensk musik!

Jaja, i morgon är jag iaf ledig och då måste jag göra allt jag inte hunnit när jag jobbat. Varför är det alltid så? När man väl är ledig så hinner man inte ta det lugnt för att det alltid finns saker man inte hunnit med när man jobbat. suck.
Nä, nu ska jag iväg. Hoppas ni får en bra lördag!

Inga kommentarer: