lördag, oktober 31, 2009

Sluta att skrika åt mig...tack!

Åhhh....gud vad dagen på jobbet började dåligt. Hade två kunder på raken som var arga, rasande och förbannade. Jag förundras varje gång detta händer. Hur har vuxna människor mage till att höja tonen 100 dB till en okänd människa och prata så mycket skit och skrika för småsaker?
Ojoj vad arga dem var, de skulle rinag tidningarna och allt möjligt. Det är så jobbigt när jag VET att jag har rätt och sen tror de inte på mig! Sen ringde en kvinna senare på dagen som också var jättarg så jag fick prata med hennes man, sen skällde de båda ut mig för att de hade svartvit bild på tvn. (Byt scart eller box ffs) Folk är inte kloka alltså, det har man förstått.
Jaja, ville bara skriva av mig lite. Nu ska jag njuta lite av lördagskvällen.
Puss & Kram

Inga kommentarer: