torsdag, oktober 15, 2009

Inte trött

Nu ligger jag i sängen, kom hem från jobbet för en stund sedan. Jag är inte ett dugg trött! I morgon när klockan ringer kl 07.00 kommer jag vara väldigt trött kan jag lova er. Måste vara extra effektiv i morgon också för på kvällen ska jag till Emelie och kolla på Idol, sen ska jag färga Nattas hår. :)
Så jag måste hinna med lite här hemma på morgonen också, kanske borde ställa klockan ännu tidigare? Jag gillar inte att stressa på morgonen innan jobbet utan jag tar allt i lugn och ro. Morgonen är ändå den härligaste tiden på dagen! Nu ska jag ringa min fästman och säga god natt.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

haha tack! Anledningen till att jag "orkar" träna så mycket är för att jag märker hur mycket mer jag orkar när jag väl tränar :D
Det måste bli en del av vardagen, tyvärr är det väl det som är så jäkla svårt. Att skaffa sig nya BRA vanor:P

gotteochvi♥ sa...

SV; TACK SÅ MYCKET!