tisdag, oktober 13, 2009

Handy Gurugu

Har köpt en jättebra handkräm idag på Lush, lyktar jättegott och går snabbt in i huden. Rekomenderas! Pris? 119:-

Vi har varit uppe med tuppen idag. Olle har varit på synundersökning, så nästa vecka kommer hans nya glasögon. De är så himla snygga! Önskar att jag passade lika bra i glajjor. Har ju haft glasögon sen jag var 4 år, men de senaste åren har jag inte använt det så flitigt eftersom mitt synfel växt bort allt mer.

Efter det iaf så tog vi en kort sväng på stan och testade vinterjackor. HIttade en fjärrräven som var jättegosig, och Olle också. Men det blev ingen den här gången. Jag trivs bra i pälsen jag köpte igår, så den får stanna hos mig och värma mig i höst. Såg på H&M idag att de redan tagit slut. Hoppas de inte tog in så många att hela stan kommer gå omkring i dem.

1 kommentar:

Mickaela sa...

Haha... ja, jag var så illa tvungen efter att jag fått testa och pilla lite på en kompis iphone :P Mikael ska ner och hämta en han också, han blev också helt fast i den när han hållt på med min en hel kväll :)
Men den är helt underbar alltså, det är verkligen en telefon man inte kan tröttna på.. så himla smidig att skriva med och snabb är den också :P