måndag, oktober 05, 2009

Dagens sjukling

Tunika Gina Tricot, Sjal & Armband Lindex, Halsband Snö of sweden, Tights MQ, Skor Eurosko

Tunikan är den nya som jag köpte i fredag och jag måste verkligen rekomendera den, helt underbar skön! Ska nog köpa en till, minst. Så bra pris också (149:-), dessutom är den i 100% ekologisk bomull.
Annars så är jag sjuk idag, har feber och känner mig inget vidare. Var och hämtade Olle vid stationen nu på morgonen, sen blev det frukost på McDonalds. Blir att jobba idag iaf, får bita ihop så gott dett går och hoppas att det går över.

3 kommentarer:

Anonym sa...

snygg outfit! Men jag undrar mer om Marimekkotavlan i bakgrunden..är det inramat tyg ni har eller?

Elin sa...

Tack! :) Tavlan är i tyg som är spänt på en träram. :)

EmelieCatrine sa...

Så jävla snygg outfit. Och du hade grymt snygg hårfärg och frisyr där gumman!! Skitfint :)

Tack själv för igår, jättemysigt och kul!

Pussar och kramar!