söndag, oktober 18, 2009

Söndag kväll

Det var dessa jeansleggings med nitar på sidornajag köpte igår på Vero moda.

Nu ligger jag och kollar på Ensam mamma söker. (jag vet vem Ulrika väljer) Efter detta ska jag tog kolla på Plastikklinkiken (?) på tv4+...eller tv4 play kanske man ska säga. Play-tjänsten är så himla braaa! Perfekt för mig som jobbar så oregelbundet och missan en massa på tv. Jag slutade jobba för en timme sedan, det var ganska lugnt och skönt idag. Annat kommer det blir i morgon och de andra dagarna för då är det avstängning...det är inget roligt.
Något som är roligt är att min älskling kommer hem från jobbet i morgon, har längtat extra mycket efter honom den här gången.

3 kommentarer:

Sara sa...

DEn kommer ifrån Monki. :)

Nathalie sa...

Jag trivs jätte bra faktiskt:)tack så mycket, hoppas vi ses snart! Kram

EmelieCatrine sa...

Sv; Åh, tack!! :) Ja, mossgrönt och min hårfärg blir ju lite snyggt tillsammans får jag säga, haha!

Ja, men tack SJÄLV gumman! Utan dig hade det ju inte blivit så trevligt som vi hade ;)

Ja, men du. Singstar låter ju väldigt roligt. Synd att ni har släkten där i helgen, haha. Men det får vi ordna någon kväll tycker jag! Haha, vadå utklassad? DET KOMMER DU INTE BLI, haha!

Puss och kram