torsdag, oktober 22, 2009

Nötskal

Nu har jag varit hos läkaren, eller vårdcentralen rättare sagt. Där fick jag vänta i 30 min, satt och spännde mig och kännde mig spyfärdig, så tack vare det har jag migrän nu.
Sköterskan jag fick var stressad och hade bråttom, så det blev jag besviken på. Jag fick nästan tjata för att hon skulle ta sig tid att kolla allt. Hon sa att det inte var någon fara, men jag litar inte på henne. Hon skulle skicka en remiss till hudmottagningen så jag får komma dit, de kan ju iaf sin sak.

Nu ska jag iaf ta och ordna upp lite här hemma, byta lakan och vika tvätt. Hörs senare darlings!

2 kommentarer:

EmelieCatrine sa...

Jo, jag förstår att det är svårt.. Fasen då, men HOPPAS!! Nej, det var inte sista dagen igår, men det var bara det att Sissel skulle åka hem till Norrköping och vara här hela nästa vecka. Men OM det skulle gå att du följer med så ar jag en annan kompis som pluggar där som gärna köper en biljett till dig :) (Om dom finns kvar). Skulle vara skitkul om du ville/kunde följa med som sagt!

Aa okej, men vad kul då. Vad mysigt ni kommer få det :) Alltså, mina tjejkompisar ska ut i helgen. Men jag har inte pengar att både gå ut denna helg och nästa, då måste jag helt enkelt välja.. Tyvärr! Vad ska ni göra på lördag då?

Tack gumman, vad gullig du är!!

Puss och kram

maria sa...

Jobbigt när folk som jobbar inom sjukvåden är sådär, som sagt man har ju inget förtroende för dom direkt tyvärr..
Hoppas allt är bra iallafall och att det inte är något.
Ha en fortsatt mysig kväll..
Kram